Regulamin świadczenia usług wizażu w Feniks Style
SALON „FENIKS STYLE” KAMILLA JASTRZĘBSKA – CYBULSKA
Niniejszy regulamin został utworzony na potrzeby Akademii „Feniks Style”.
Obowiązuje zakaz kopiowania dokumentu w części lub całości.
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych w Salonie „Feniks Style Kamilla Jastrzębska – Cybulska”.
- Salon świadczy usługi w dniach zwykle od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 do 18:00 a w soboty od 9.00 do 16.00. Jednak przed każdą planowaną wizytą należy skontaktować się telefonicznie, ponieważ Salon pracuje w godzinach nieregularnych w zależności od zapisów i szkoleń.
- Istnieje możliwość uzgodnienia indywidualnej godziny na wybraną usługę.
- Rezerwacja terminu usługi może być dokonana telefonicznie pod numerem telefonu: 510-275-033, poprzez zgłoszenie e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz zgłoszenie poprzez portal społecznościowy Facebook „Kamilla Jastrzębska” lub Instagram @feniksstyle
- Nie wykonujemy częściowych makijaży typu „samo konturowanie” czy „tylko oczy”.
- Mistrzyni Wizażu wykonuje makijaże próbne ślubne od poniedziałku do czwartku.
- Mistrzyni Wizażu nie wykonuje makijaży wyjazdowych.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
- W Salonie obowiązuje zakaz palenia tytoniu, wyrobów tytoniowych, papierosów elektrycznych oraz innych używek. Klientki palące na zewnątrz budynku zobowiązane są do zachowania czystości.
- Aby zarezerwować termin makijażu wymagana jest wpłata zadatku.
- Odwołanie ślubu oraz innych imprez nie jest podstawą zwrotu zadatku.
- Klienci przychodzący z dziećmi muszą zapewnić im opiekę. Strefą wyznaczoną dla dzieci i osób towarzyszący jest wyłącznie recepcja – pierwsze pomieszczenie przy wejściu do Salonu.
- Nie malujemy osób chorych: bardzo mocne przeziębienie, grypa i stany zapalne skóry.
- Salon ma prawo odmówić wykonania usługi: osobom którzy chorują na gronkowca, są nosicielami gronkowca, mają opryszczkę, stany zapalne skóry i inne choroby, które mogą narazić na zakażenie inne klientki, personel oraz kosmetyki.
§2
Definicje
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba, która korzysta z Usług Salonu.
- Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 roku życia. Korzysta z Usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
- Salon – lokal, w którym Usługodawca świadczy usługi.
- Usługa/Makijaż – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta określoną w § 6 niniejszego Regulaminu.
- Zadatek - jest formą zabezpieczenia terminu umówionej wizyty, polega na zapłacie określonej kwoty pieniężnej jeszcze przed przystąpieniem do wykonania usługi
- Personel – przez personel Salonu należy rozumieć osoby, które są obecnie zatrudnione przez Usługodawcę lub przebywają na praktykach po ukończeniu szkoły lub kursów w Feniks Style (umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenia, umowa o praktyki), które pracują na wyposażeniu i kosmetykach Usługodawcy zgodnie z jego misją, zachowując wszystkie zasady higieny i bezpieczeństwa.
- Usługodawca- oznacza: Kamilla Jastrzębska – Cybulska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Feniks Style” Kamilla Jastrzębska – Cybulska, pod adresem 3 Maja 20/4, NIP: 876-104-42-16, REGON: 340112218, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dane kontaktowe: adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , numer telefonu: 510-275-033.
§3
Obowiązki Klienta
- Na wykonanie makijażu najlepiej umówić się po wcześniejszej wizycie u fryzjera (jeśli jest taka planowana).
- Prosimy o niespóźnianie się na makijaż. Dbając o komfort i jakość makijaży dla osób umówionych po spóźnionej Klientce, Usługodawca może odmówić wykonania makijażu jeżeli spóźnienie jest dłuższe niż 10 minut.
- Na Usługę prosimy o przyjście bez makijażu, co zaoszczędzi obu stronom czas oraz ewentualnych podrażnień skóry.
- Dzień przed makijażem lub w dniu makijażu Klient powinien wykonać peeling (enzymatyczny) oraz maseczkę nawilżającej (każdy rodzaj skóry), maseczki z glinki (uspokojenie sebum – skóra tłusta), maseczki liftingującej (skóra dojrzała) w zależności od potrzeb skóry w celu poprawienia nawilżenia i kondycji skóry. Ww. zabiegi powodują, że zastosowane podczas Usługi profesjonalne bazy i podkłady odpowiednio się wchłaniają, wiążą ze skórą i zachowują obiecaną przez producenta trwałość. Bez odpowiedniego przygotowania skóry przez klientkę Usługodawca nie gwarantuje maksymalnie trwałego i estetycznego efektu końcowego makijażu.
- Klient nie może stawić się na Usługę po silnych zabiegach na twarz, terapii dermatologicznej (podrażniona, łuszcząca się skóra), opalaniu w solarium i naturalnym.
- Opalanie powoduje permanentne rozgrzanie skóry, które negatywnie wpływa na konsystencję i trwałość kosmetyków na skórze.
§4
Klienci
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
- Osoby niepełnoletnie, które chciałyby skorzystać z Usług „Feniks Style” proszone są aby w dniu wykonania usługi przyniosły zgodę rodzica/opiekuna prawnego.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, poinformowania o występujących alergiach, zauważonych alergiach na jakikolwiek kosmetyk, chorobach zakaźnych, czy podrażnieniach czy epilepsji.
- Jeżeli klientka jest alergikiem i posiada wiele różnych uczuleń, alergie zdarzają się bardzo często, zobowiązana jest przejść próbę uczuleniową, podczas której wykonamy testy kosmetykami, które zostaną użyte do makijażu. Zgodnie z wcześniejszą konsultacją (czas trwania do 30 min, koszt 30zł).
- Jeżeli klientka nie zdecyduje się na próbę alergiczną odpowiedzialność za ewentualną alergię spoczywa na klientce. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.
- Przed wykonaniem Usługi klient zostanie poproszony o wypełnienie karty klienta oraz karty RODO.
- Klienci powinni przychodzić na Usługę bez osób towarzyszących.
- Klienci proszeni są aby przyjść 5 -10 minut szybciej przed umówioną wizytą, aby wypełnić kartę RODO oraz kartę klienta.
§5
Rezerwacja wizyt
- Rezerwacja terminu usługi może być dokonana telefonicznie pod numerem telefonu: 510-275-033, poprzez zgłoszenie e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz zgłoszenie poprzez portal społecznościowy Facebook „Feniks Style” Kamilla Jastrzębska, Kamilla Jastrzębska oraz Instagram @feniksstyle
- Na wpłatę zadatku rezerwacyjnego Usługodawca czeka 4 dni od zapisu. Brak wpłaty zadatku w tym terminie oznacza rezygnację z usługi. Salon nie ma obowiązku powiadamiania Klienta o wykreśleniu z kalendarza wizyt.
- Ceny Usług Salonu „Feniks Style” dostępne są w cenniku na stronie firmowej: feniksstyle.pl
- Aby zarezerwować termin makijażu wymagana jest wpłata zadatku w wysokości:
Mistrzyni Wizażu:
Makijaż ślubny 100 złMakijaż wieczorowy 100 złDyplomowana Wizażystka i Wizażystka:
Wszystkie makijaże: 70 zł- Zadatek prosimy wpłacać na konto bankowe „Feniks Style”. Numer konta: 91114020040000370249317870
- Opis przelewu zadatku powinien zawierać datę uroczystości oraz imię i nazwisko Klienta.
- Klient może odwołać wizytę w ciągu 2 tygodniu od rezerwacji termin jeżeli Usługa była rezerwowana, telefonicznie lub po przez e-mail (na odległość).
- Jeśli Klient nie przyjdzie na umówioną wizytę bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku, który jest rekompensatą za utracone przychody.
- Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą SALONU, w tym m.in. zdarzenie losowe, EPIDEMIĘ, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież istotnego sprzętu, umyślną szkodę, strajk, lock-out, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej, choroba osoby wykonującej Usługę, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej.
§6
Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług „Feniks Style”, który znajduje się na stronie firmowej www.feniksstyle.pl POBIERZ CENNIK TUTAJ ⇐
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 1 raz, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1 godzinę.
- W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon ma prawo odmówić klientowi wykonania Usługi. Spóźnienie takie będzie traktowane jak nieodwołanie Usługi we wskazanym niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w §5 ust.7
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
§7
Płatności
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonanie Usługi.
- Cennik Usług jest dostępny w Salonie oraz na stronie firmowej feniksstyle.pl
- Sposoby płatności dostępne w Salonie „Feniks Style”
- płatność gotówką
- płatność przelewem
- W dniu wykonania Usługi cena zostanie pomniejszona o wcześniej wpłacony zadatek.
&8
Standardy pracy Salonu. Higiena
1. W celu ochrony wszystkich Klientek, personelu Usługodawcy oraz kosmetyków będących na jego wyposażeniu, mając na uwadze zagrożenia mikrobiologiczne oraz zalecenia sanepidu, stosowane są w Salonie następujące zasady bezpieczeństwa i higieny pracy:
- we wszystkich pomieszczeniach usługowych Akademii, zostały zamontowane medyczne lampy wirusobójcze i bakteriobójcze UV bezpośredniego działania przeznaczone do podniesienia i utrzymania poziomu czystości mikrobiologicznej powietrza, kosmetyków i sprzętu. Lampy nieodwracalnie dezaktywują (sterylizacja) bakterie, wirusy, pleśnie, grzyby oraz wszelkie inne drobnoustroje. Stosowane są w szpitalach, przychodniach a także w aptekach i podczas produkcji i przechowywania kosmetyków.
- zanim Usługodawca lub jego Personel przystąpi do wykonywania usługi zobowiązana jest umyć ręce (zgodnie z zaleceniami WHO) i skutecznie je zdezynfekować. Czynność mycia i dezynfekcji rąk Usługodawca powtarza przed makijażem, po wykonywaniu makijażu, w trakcie (jeżeli dotknie twarzy klientki lub własnej, komórki, banknotów, klamek i innych przedmiotów)
- w trakcie pracy Usługodawca i jego Personel zobowiązany jest do używania jednorazowych aplikatorów, szpatułek i tacek do aplikacji kosmetyków
- niedopuszczalne jest aby stosować pomadki, korektory, fluidy błyszczyki, maskary i inne produkty bezpośrednio z opakowania na skórę klientki czy własną
- wszystkie przedmioty typu okulary, telefon, kawa, herbata, portfel, torebki i inne przedmioty niesterylne klientki i Usługodawcy nie mogą znajdować się w pobliżu stanowiska pracy, kosmetyków i pędzli
- Klientka zobowiązana jest do wyciszenia telefonu i niekorzystania z niego podczas usługi
- w celu ochrony klientki Usługodawca stosuje jednorazowe pelerynki ochronne, które nakłada po zdezynfekowaniu rąk
- W przypadku niestosowania się do powyższych zasad Usługodawca może odmówić wykonania usługi. W takiej sytuacji Usługodawca nie zwróci Klientce zadatku za Usługę.
- Usługodawca ma prawo omówić wstępu na usługę Klientce, która jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub jej zachowanie jest sprzeczne z zasadami współżycia społecznego. W takiej sytuacji Usługodawca nie zwróci Klientce zadatku, kosztu vouchera.
- Usługodawca oświadcza, że Personel jest odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku.
§9
Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca przed wykonaniem Usługi jest obowiązany:
- przeprowadzić z klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
- w związku z ustawą § 4 ust.8 niniejszego regulaminu wizyt, odebrać od klienta wypełnioną kartę o stanie zdrowia
- do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonania usług
- do dezynfekowania wykorzystywanych narzędzi, kosmetyków i akcesoriów
§10
Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest „Feniks Style” Kamilla Jastrzębska – Cybulska.
- Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z Usług Salonu, będą przetwarzane w następujących celach:
- w celu komunikacji z klientem
- w celach wykonania usługi
- w celach marketingowych (o ile klient wyrazi na to zgodę)
- Wgląd do danych osobowych Klientów ma upoważniony pracownik „Feniks Style”
- Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
- Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez „Feniks Style” działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Klientów, kancelariom prawnym, którym „Feniks Style” zleciło prowadzenie postępowania.
- Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Usługodawcę do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów Usługodawcy, oraz okres na jaki została udzielona zgoda.
- Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących sprostowania ich danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych przeniesienia ich danych osobowych Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:
- dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
- dane, co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
- dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
- Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z w.w treścią i w celach wskazanych w w.w. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
§11
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Usługi lub jej efektów. Aby złożyć reklamację konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi w Salonie „Feniks Style” .
- Reklamację klient składa w formie pisemnej przysłanej na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zgłoszona reklamacja musi zawierać:
- dane osobowe klienta,
- datę wykonania usługi,
- paragon za usługę,
- opis przyczyny reklamacji,
- dokumentację fotograficzną dotyczącą powodu reklamacji,
- Zdjęcie dołączone do reklamacji musi być wykonane w odpowiednim oświetleniu, nie może być przyciemnione, rozświetlone.
- Reklamacje złożone bez zdjęcia nie będą rozpatrywane.
- Usługodawca po wykonanej usłudze zrobi zdjęcie do dokumentacji zabiegowej. Jeżeli Klient nie wyrazi zgodny na wykonanie technicznego zdjęcia, reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Na zgłoszenie reklamacji obowiązują 24 godziny od dnia wykonania Usługi, w szczególnych przypadkach maksymalnie 48 godzin.
- Do złożenia reklamacji musi być przedstawiony paragon
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§12
Monitoring
Dla celów bezpieczeństwa klientek, personelu oraz majątku firmy w akademii wprowadzony jest monitoring pomieszczeń.
§13
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt oraz cennika, na które powołuje się Usługodawca.
- Za wszelkie uszkodzenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie.
- Klienci przychodzący do Salonu z dziećmi muszą zapewnić im opiekę. Dzieci nie mogą być pozostawione same. Strefą wyznaczoną dla dzieci i osób towarzyszący jest wyłącznie recepcja – pierwsze pomieszczenie przy wejściu do Salonu.
- Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne prosimy o nieprzychodzenie z osobami towarzyszącymi, dziećmi oraz zwierzętami.
- Salon nie odpowiada za rzeczy pozostawione baz opieki.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie. - Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Klient zawierający umowę na odległość ma 14 dni na wycofanie się z umowy tzn. na odwołanie umówionej wizyty bez potrzeby podawania przyczyny. Jeżeli klient wpłacił na poczet danej wizyty zadatek, zostanie on zwrócony w takiej samej kwocie w terminie do 14 dni od dnia odwołania wizyty t.j. wycofania z umowy.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie. - Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 23 kwietnia 2020 r